A legsokoldalúbb Jeep a V8-as motorral szerelt Wrangler Unlimited, hiszen az terepen és gyorsulási versenypályán egyaránt megállja a helyét. A hivatalosan Rubicon 392 néven kereskedelmi forgalomba kerülő autó motorterébe a 6,4 literes szívómotort szerelik 470 lóerős teljesítménnyel, a maximális nyomaték 637 Nm. Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó, először kap kapcsolófüleket a Wrangler.
A hajtásláncnál a Trackhawk-nál szerzett tapasztalatokat is felhasználták, így sikerült megvalósítani a 4,5 másodpercig tartó 0-96 km/óra gyorsulást, a negyedmérföldes sprintet 13 másodperc alatt futja meg a Rubicon 392. A nagyobb kerekekkel és a megerősített felfüggesztéssel összesen 5 centivel nagyobb a hasmagasság a normál változatnál, a gázlómélység 82,5 cm-re növekedett. A V8-as nagyobb ereje miatt alapjáraton lassabban araszol a V8-as Wrangler, amelynek a különleges légszűrője percenként 56 liter vizet képes elvezetni a szívótoroktól. Az se okoz gondot az autónak, ha netán sár eltömítené a motorháztetőn található légbeömlőt, mert a motorháztető belső oldalán lévő másodlagos légcsatornákon keresztül elég levegő jut a motornak.
Elöl megerősítik az alváz nyúlványait, elöl-hátul Dana 44-es hidakat használnak, elektronikusan vezérelt differenciálzárakkal és elöl gombnyomásra kiakasztható stabilizátorral. A kormánykeréken a jobb tapadás miatt megnövelik a karimán lévő dudorok nagyságát, az utastérben egyébként bronz színű cérnával készítik a díszvarrást. A Jeep Wrangler Rubicon 392-es alapáron kap rengeteg olyan extrát, ami egyébként feláras felszerelésnek számít.