Négy évvel ezelőtt mutatkozott be a hétszemélyes utastérrel rendelkező Land Rover Discovery, amely most a padlólemez-társ testvérmodelljeihez hasonlóan megkapja a brit konszern nagyobb teljesítményű elektromos rendszerét és legújabb fejlesztésű Ingenium motorjait.
Előbbinek köszönhetjük a Pivi és Pivi Pro fejegység megjelenést, ami a korábbinál 48%-kal nagyobb felületű központi érintőképernyőt kap, már online frissítést is lehetővé tesz. A két első ülés közötti konzolon forgókapcsoló helyett előválasztó-kart találunk, a második sorban vastagabb szivacsot kapnak az ülések, a légbefúvók a B-oszlopról a középső konzol végére költözött és több levegőszállítást tesz lehetővé, immár mind az öt hátsó utas saját USB-töltőt kap.
A motorkínálatban az alapmotor a 2,0 literes turbó 300 lóerővel és 400 Nm-rel, ezen kívül soros hathengeresek választhatóak – utóbbiakhoz 48V-os lágyhibrid rendszert is adnak. A P360-as hajtás benzines erőforrás 360 lóerővel és 500 Nm-rel, a D250 249 LE/570 Nm teljesítményű dízel, a D300 300 LE/650 Nm-es dízel.
A Land Rover Discovery teherautó-változata a 300 lóerős dízellel és SE vagy HSE felszereltséggel választható. A 2024 literes raktérhez 784 kg-os terhelhetőség és 3,5 tonnás vontatási kapacitás tartozik. Ennél a modellnél alapáron adják a Pivi Pro fejegységet.