Nem ez az első eset, hogy a Nissan egyszerűen egy puttonyt tesz rá a pickupjára, és azt terepjáróként árulja, hasonló recept szerint készült anno az észak-amerikai Xterra. A most Kínában bemutatott Nissan Palazzo érdekessége, hogy a rakteret nem tették az utastér részévé, megtartották a hátsó szélvédőt, így csak hátulról, a felnyitható ajtón keresztül férhető hozzá – ennek megkönnyítésére még fellépőt is kialakítottak a hátsó lökhárítóban. Kétszínű kialakítással, a kardánalagút oldalának gyémántvarrású burkolatával tud többet a Palazzo belseje a haszonjárműnél.
Amíg a felépítés megfelel a teherautónak, műszakilag van egy nagyon fontos eltérés. Amíg a Nissan pickup Kínában 2,3 literes turbódízelt kap (opcionális nyolcfokozatú ZF automatával), addig a Palazzo orrában 1,8 literes benzines turbómotor dolgozik, a csúcsteljesítmény 231 lóerő, a maximális nyomaték 300 Nm; csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerékhajtással érhető el jelen pillanatban a Palazzo.