Penge lett a Jaguar E-Pace megjelenése, a gyári megfogalmazás szerint ilyen alakú dísz került az áttervezett első lökhárító légbeömlőjébe. Ezzel párhuzamosan élesebb lett a fényszóró – alapáron LED-es, extraként nagyobb felbontású pixel LED-es –, rombusz mintát kapott a rács. Nagyobb, a Pivi Pro fejegység esetén 11,4 col képátlójú a központi érintőképernyő, új az előválasztókar és a kormánykerék is.
Három blokk alkotja a motorkínálatot, a dízel 2,0 literes és 163 vagy 200 lóerős lehet, 48V-os lágyhibrid rásegítést kap, kilencfokozatú automatikus váltóval és összkerékhajtással jönnek. Benzinesből az 1,5 literes háromhengeres lágyhibridként 160 lóerőt tud, ez elsőkerékhajtással és nyolcfokozatú automatikus váltóval érkezik, ugyanezt használja a kínálatot megkoronázó P300e jelzésű hálózatról tölthető hibrid hajtás, amelynél 309 lóerő a rendszerteljesítmény. A 2,0 literes lágyhibrid négyhengeres turbó 200, 249 vagy 300 lóerős lehet, szériában kapja a kilencfokozatú automatát és az összkerékhajtást.
A P300e plug-in hibrid hajtásnál az 1,5 literes alumínium motor 200 lóerős teljesítményű és az első kerekeket hajtja, a hátsó kerekeket egy 109 lóerős villanymotor mozgatja. A 15 kWh kapacitású akkumulátorral akár 55 km-es elektromos hatótávolságot is el lehet érni, a 0-100 km/óra gyorsulás 6,5 másodpercig tart. Átalakították a karosszériaszerkezetet, merevebbek lettek az első felfüggesztés bekötési pontjai, csökkentek a rezgések és a zajszint is.