Teljesen új orrot rajzoltak a formatervezők a 2017 óta gyártott Ssangyong Rextonnak, az új hűtőrács erősen hasonlít arra, amit a DS7 Crossback visel, a lökhárítót élesebbre vették, újak az első-hátsó lámpák. Négyküllős az új kormánykerék, gyorsabb lett az érintőképernyős fejegység, az automatikus váltó előválasztókarja közelebb került a sofőrhöz

 

A 2,2 literes turbódízel teljesítménye 15 lóerővel 202 lóerőre emelkedett, és felár ellenében már nem a Mercedes-Benz hétfokozatú váltóját adják hozzá, hanem egy meg nem nevezett gyártótól származó nyolcfokozatú váltót. A 2,0 literes benzines turbó változatlanul 225 lóerős, és hatfokozatú Aisin automatával adják. Továbbfejlesztették a vezetőtámogató rendszereket. A felfrissített Ssangyong Rexton közönségpremierjére november 4-én, a Szöuli Autószalonon kerítenek sort.