Pályanapokra illetve versenyautónak ajánlja a KTM az X-Bow legújabb változatát, amelyet még februárban jelentettek be, de csak mostanra készültek el a fejlesztéssel. A GTX-nél a karbon vázszerkezetet egy FIA-jóváhagyással rendelkező bukókerettel kombinálják, homológ Recaro kagylóülést kap a vezető, szintén homológ hatpontos Schroth biztonsági övvel együtt. Tág tartományban állítható a hasított bőr karimával rendelkező kormánykerék, amellyel együtt mozog a digitális műszeregység is, a pedálok helyzete is állítható.
A normál X-Bow-val ellentétben itt nem hidraulikus, hanem elektromos a kormányszervo, ez egyfelől könnyebb, másfelől állítható a rásegítés mértéke is. A saját tömeg mindössze 1048 kg, az Audi Sport mérnökei által felkészített 2,5 literes, öthengeres turbómotor teljesítménye végül 530 lóerő lett (ez ugye versenykiírástól függően változhat), a maximális nyomaték 650 Nm. A váltó a Holinger cég MF típusú hatfokozatú szekvenciális egysége, amelyet a kormányon elhelyezett fülekkel lehet vezérelni, és van benne részlegesen önzáró differenciálmű is. A homológ 120 literes benzintankkal különösen nagy távolságot tud megtenni a KTM X-Bow GTX két tankolás (boxkiállás) között. Tükrök helyett kamerákat és monitorokat használnak.