Ránézésre egy Veloster karosszériát vettek alapul a Hyundai RM20e tanulmány megépítéséhez, a Racing Midship sorozatot folytató 20e-nél fontos újdonság, hogy immár villanymotorokat használnak – rögtön négy darabot építettek az ülések mögé. Ezek rendszerteljesítménye 810 lóerő (legfeljebb 20 másodpercen keresztül), a hátsó kerekeket támadó maximális nyomaték 960 Nm. A menetteljesítményekről annyit mondanak, hogy a 0-100 km/óra gyorsulás kevesebb, mint 3 másodpercig tart, a 0-200 km/óra sprint 9,88 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség 250 km/óra – elektronikus korlátról van szó, közúti használat miatt.
800 V-os elektromos rendszert használ a Hyundai RM20e, a 60 kWh kapacitású akkumulátor kimenő teljesítménye 600 kW. A Veloster karosszériát elöl alumíniumból, hátul acélcsövekből készített segédkerettel egészítették ki, elöl MacPherson rugóstagos, hátul kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használnak, a hasmagasságot 8 centire csökkentették, és erősen kiszélesítették a kerékjáratokat. Elöl hat- hátul négydugattyús féknyergek szorítják a tárcsákat, elöl 265/35 R19-es, hátul 305/30R20-as abroncsokat szerelnek a kovácsolt alufelnikre, hatpontos biztonsági övek vigyáznak az utasokra.