Versenyautónak született az ötvenes években a Mercedes-Benz SL roadster, amely aztán az évek során elkényelmesedett. Az új modellnél ez megváltozik, amire a legjobb garancia, hogy ezúttal már nem az anyamárka, hanem az AMG mérnökei dolgoznak a kocsin, amely ugyanarra az alumínium térvázra épül, mint a Mercedes-AMG GT sportkocsi – épp csak egy kicsit tágasabb lesz majd az utastere, és a motorkínálata is szélesebb lesz.
A 3,0 literes soros hathengeres lesz az alapmotor turbóval és elektromos légsűrítővel, a 43-as alapmodellben 367, az 53-asban 435 lóerővel. A következő lépcsőfok a 4,0 literes V8-as, amely a 63-as jelzésű modellben kb. 600 lóerőt tud, a 73e jelzésű csúcsmodellben hibrid rásegítéssel 800 lóerős szintet ostromolja majd – ehhez már összkerékhajtás és összkerék-kormányzás is jár majd. Az új Mercedes-Benz SL-ről egyébként azért adták közre a hivatalos sajtófotókat, mert most indul majd a prototípusok tesztelésének közúti szakasza, és így tudják garantálni azt, hogy a legelőnyösebb képek jelennek meg az SL-ről, aminek a leleplezésére jövőre kerül sor.