Alapvetően retrós megjelenésű a Ford GT sportkocsi, amit még az extraként választható dekorcsomagokkal lehet fokozni, így csak most kerítettek sort az első Heritage Edition nevű limitált széria elkészítésére. Az autóval az 1966-os Daytona 24 órás autóversenyen győztes GT40 megjelenését idézték meg – mivel 2021-ben lesz csak megvásárolható, az 55. évfordulóra készül az autó.
Anno ez volt a típus első győzelme egy 24 órás autóversenyen, amiről a Ford v Ferrari mozifilmben is megemlékeztek. Ken Miles és Lloyd Ruby végeztek az élen, de a 2,3 és 5. pozícióban is Ford GT40-esek értek célba.
A versenyautó fehér-fekete-piros megjelenése csak inspiráció volt, a 2021-es Ford GT Heritage Edition karosszériáját Frozen White színűre fényezik, csupaszon hagyják az első karbon fedelet, és aszimmetrikus Race Red díszeket helyeznek el a karosszérián, a 98-as rajtszámot úgy viszik fel, hogy nem fényezik le a fekete részeket. Egyediek az arany színűre fényezett 20 colos felnik, amelyek mögött pirosra fényezett Brembo féknyergeket látni. Az utastérben műszerfalat, a tetőt és a kormányt fekete Alcantarával vonnak be, a kagylóüléseket vörös Alcantarával kárpitozzák, a kormány mögötti kapcsolófülek is vörösek.
Akinek ez a megjelenés még nem elég retrós, az befizethet a Heritage Upgrade csomagra, amelyben 20 colos karbonfelnik (csak lakkozottak) találhatóak, a Brembo féknyergeket feketére fényezik, az utastérben pedig az ajtókárpitokon belülről látható módon jelenik meg a 98-as rajtszám.
A 2021-es modellév másik újdonsága a Studio Collection csomag, amelynél egyedi színű fényezéssel és grafikával emelik ki a 660 lóerős sportkocsi drámai részleteit. Ezt a különleges külsőt a Ford Performance dolgozói és a gyártást végző Multimac főtervezője, Garen Nicoghosian közösen készítették. A 2021-es és 2022-es modellévben mindössze 40 autó kaphatja meg a Studio Collection csomagot, amelynél egyébként nem elérhető színek közül választhat az ügyfél.