A bemutató utáni három hét alatt több mint 165 ezer érdeklődő fizetett 100 dolláros letétet a Fordnak azért, hogy a Bronco és Bronco Sport szabadidő-autók első vásárlói között legyen, még soha nem volt ilyen kedvező fogadtatása egy (két) termékének – a Mustangra anno nem kellett foglalót befizetni. A német Automobilwoche kérdésére az európai központ elárulta, hogy kifejezetten az észak-amerikai piac számára fejlesztették mindkét modellt, és a cég jelenlegi tervei között nem szerepel azok európai forgalmazása.
Noha mindkét autó olyan alapra – a Ranger alváza, illetve a C2-es padlólemez – amely elérhető a kontinensünkön, a Ford nem tervezi azok európai szabályokhoz igazítását. Az indokot nem árulták el, de valószínűleg a flottafogyasztás lehet a háttérben, amelyet a Bronco és a Bronco Sport is felfelé mozdítana el. Arról nem is beszélve, hogy az amerikai foglalásokat elnézve az első körben nem nagyon jutna autó exportra. Talán majd a plug-in hibrid modellek érkezésével a helyzet megváltozik, addig pedig marad a szürkeimport.