Július közepén adtunk hírt arról, hogy a Maserati márka piacra dobta első elektrifizált modelljét, amely egy 2,0 literes, lágyhibrid turbómotorral szerelt Ghibli lett, most pedig máris itt egy modellváltozat, amely pont az ellentéte a környezetbarát kivitelnek. A Ferrari gyártja a Ghibli Trofeo és a Quattroporte Trofeo motorterébe szerelt 3,8 literes lökettérfogatú, V8-as biturbót, amely egyébként 2018 óta választható a Levante szabadidő-autóhoz.
A szedánokban a V8-as teljesítménye 588 lóerő (6250/perc), maximális nyomatéka 730 Nm (2250-5250/perc), nyolcfokozatú ZF automatikus váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, részlegesen önzáró a differenciálmű. A Ghibli Trofeo 4,3, a nagyobb és nehezebb Quattroporte Trofeo 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a csúcssebesség mindkét karosszériával 326 km/óra.
A Trofeo modellek áthangolt felfüggesztést kapnak elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal, rajtautomatika is van, Corsa, azaz Verseny módba kapcsolva az autót hangosabb lesz a kipufogórendszer. Kívülről az egyedi hűtőrácsról, a kicsit nagyobb légterelőkről ismerszik meg az új sportváltozat, a Ghibli esetén szellőzőnyílásokat is vágtak a motorháztetőre. A műszerfalon karbon betéteket használnak, új a 10,1 colos képátlójú érintőképernyős fejegység, a Pieno Fiore bőrkárpithoz kontrasztos varrás és a fejtámlákba nyomott Trofeo-embléma jár.