Három évvel ezelőtt került a PSA Csoporthoz az Opel autógyár, és 2019-ben indult a kínálat lecserélése, amelynek félidejénél érkezett a koronavírus-válság; annyiból jól járt a márka, hogy viszonylag nagy, még régi árfolyamon beszerzett készletekkel rendelkezik, és hamarosan folytatódik az új modellek érkezése. Ehhez kapcsolódik, hogy Magyarországon is elindult az Opel Connect szolgáltatás, amely a GM-érában bevezetett OnStar rendszer utóda – nem kompatibilis egymással a két megoldás, a Connect csak a PSA alapon kifejlesztett autókban érhető el.
A legfontosabb különbség, hogy az OnStar esetén havidíjat kellett fizetni az emberi operátorok miatt, a Connectnél pedig csak extra szolgáltatásokért kell majd fizetni, ha azt az ügyfél kívánja. Lesznek ingyenes funkciók is, ezek közé tartozik például az elsőként választható távoli hozzáférés. A connect.opel.hu oldalon keresztül lehet létrehozni a felhasználói fiókot (MyOpel regisztráció kell hozzá, amelyhez hozzá kell rendelni az alvázszámot), majd a slusszkulccsal és a telefonnal az autóba ülve kell hitelesíteni a rendszert az alkalmazás utasításait követve – telefoncserénél újra kell hitelesíteni a rendszert. Két alapvető funkció van, amely aktiválástól független, az eCall segélyhívó (piros gomb a tetőpanelen, 2 másodpercig kell nyomni, illetve baleset esetén automatikusan aktiválódik) és a műszaki hibabejelentő, amely a vásárlástól számított öt éven át vehető ingyenesen igénybe. A távoli hozzáféréshez már aktiválni kell a fiókot és ki kell választani a funkciót.
A következő hónapokban folyamatosan bővül majd az elérhető funkciók sora, például élő navigációs információkkal (TomTom), jármű státusz figyeléssel (hibakód-kiolvasás és annak elküldése a kiválasztott márkakereskedésbe, hogy felkészülten várják az autót) és különféle flottakövető szolgáltatásokkal. Megfelelő hardver is kell az Opel Connect szolgáltatások igénybe vételéhez, ami alaphelyzetben csak a plug-in hibrid és villanymotoros modelleknél jár, egyébként a feláras felszerelések között található.
Hamarosan a kereskedésekben lesz a felfrissített Insignia – sokan várnak már a 2,0 literes benzinmotorra –, majd az év vége felé érkezik a Mokka szabadidő-autó új generációja. 2021 elején dobják piacra a felfrissített Crossland X típust, ekkor ismerhetjük meg az akkumulátoros-elektromos hajtással ellátott Combo-t, és az átalakított Grandland X-et is. 2021 tavaszán ismerhetjük majd meg az új generációs Astrát, jövő ilyenkor fogják beárazni az új kompaktot, 2021 végén kerül majd a kereskedésekbe a Movano haszonjármű új generációja, amely a Renault-alapról távozik, helyette az FCA-PSA nagy méretű haszonjárművének egyik változata lesz.