Nem valószínű, hogy a 19 vásárló élvezni fogja az eddigi legerősebb Lamborghini mind a 819 lóerejét a tető nélküli Sián Roadsterben, sokkal inkább garázsok és gyűjtemények féltve őrzött darabjai lesznek ezek az autók, mint a tavaly megismert kupék. A tetőről lemondásnak köszönhetően a korábbinál könnyebben lehet szemügyre venni az utasteret.
Állítólag sikerült úgy megszabadulni a tetőtől, hogy nem romlott a karosszéria aerodinamikai teljesítménye, a hátsó szárny csak kellően nagy tempónál nyílik ki. A formatervezők az Ad Personam műhely szakembereivel közösen döntötték el, hogy a bemutatóra készülő példány Blu Uranus fényezést és Oro Electrum színű felniket kapjon. 3D-nyomtatás segítségével immár az is elérhető a Lamborghinitől, hogy a hűtőrácsok a tulajdonos iniciáléit kapják mintának.
A V12-es szívómotorhoz 48V-os lágyhibrid rendszer csatlakozik, amelyhez kondenzátoros energiatárolást választottak, ez egyrészt gyorsabb energialeadást tesz lehetővé, másrészt azonos kapacitású lítium-ion akkumulátorhoz képest csak harmadakkora a tömeg; a teljes lágyhibrid rendszer 34 kg-ot nyom. A benzinmotor 785 lóerős (8500/perc), ehhez hozzájön a villanymotor 34 lóereje, a rendszerteljesítmény 819 lóerő. A 0-100 km/óra gyorsulás 2,9 másodpercig tart, a villanymotor egyébként 130 km/órás tempó felett lekapcsol, ott már nem tud érdemben segíteni a 6,5 literes V12-esnek.