2025-ig bezáróan a Toyota 10 akkumulátoros-elektromos autót dob piacra, ezek közül az első, a CH-R EV már meg is vásárolható Kínában, Európában pedig bejelentették a Proace-e nevű modellt. Valamikor a folytatásban az e-TNGA építőkészletre épülő modellek érkeznek, amelyek közül kettőről kerültek fel most szabadalmi ábrák az internetre.
Korábban már közreadott a Toyota egy grafikát, amelyen az új autók (3 szabadidő-autó, 2 egyterű és 1 haszonjármű) láthatóak, ezek közül kettőt ismerhetünk most meg alaposabban, a képen balról nézve második helyen álló középkategóriás, illetve a negyedik helyen álló kompakt szabadidő-autót, egészen pontosan azok tanulmányait.
Mivel klasszikus értelemben vett hűtőrácsra nincs szüksége ezeknek az autóknak, a formatervezők csak látványelemként hagyták meg a trapéz alakú orrdíszt, az autók jellegzetességét az L alakú fényszórók adják, amelyek egészen mélyre lenyúlnak. A nagyobb autónak letisztultak a formái, míg a kompakt modellnél éles domborításokkal, nagy méretű fényezetlen fekete betétekkel teszik látványossá az oldalfal megjelenését.
A műszaki részletekről, a méretekről egyelőre semmi információ nincs, de abból kiindulva, hogy még csak tanulmányokról van szó, a sorozatgyártású autókra még pár évet biztosan várni kell – könnyen lehet, hogy a Toyota saját fejlesztésű félvezetős akkumulátoraival debütálnak majd ezek a villanymotoros szabadidő-autók a piacon.