Az aktuális, R35-ös Nissan GT-R-nél a megszokott japán tempónál lassabban történnek a dolgok, így lehet, hogy egy nagyobb és sok apró modellfrissítéssel még 13 év után is piacon tartják. Ugyanez a visszafogott tempó elmondható erről a különleges autóról, a GT-R 50-est anno 2018-ban az Italdesign stúdió készítette az ötvenedik születésnapjára, egyben a GT-R modell 2019-ben ünnepelt fél évszázados jubileumát is ezzel ünnepelték.
Rögtön a bemutatót követően elkezdték gyűjteni a megrendeléseket a 990 000 eurós alapáron kínált Nissan GT-R 50-esre, és noha időközben „erős vásárlói érdeklődésről” és „nagy számú foglaló beérkezéséről” is hírt adtak, az 50 darabos szériából még mindig van pár eladó darab, szóval akinek van fölös 346 milliója (+közterhek), az még nem csúszott le az autóról. De azt is érdemes észben tartani, hogy ezért a pénzért akár öt darab, hétköznapi Nissan GT-R-t is vásárolhat.
Magától értetődik, hogy ezért a pénzért egy kézi munkával átkarosszált, a Nismo mérnökei által 720 lóerősre (780 Nm) növelt teljesítményű 3,8 literes V6-os biturbóval szerelt autót kap az ügyfél. A szériaváltozat leleplezésére az olasz Cervesina városa mellett található Tazio Nuvolari versenypályán kerítettek sort, ahol a mérnökök épp az utolsó simításokat végzik a felfüggesztés hangolásán. Egy darabig még elpepecselnek ezen az Italdesign és a Nissan szakemberei, hiszen az első példány leszállítását csak a jövő év elejére ígérik.