Kifejezetten az ausztrál és új-zélandi piacok számára készítették el a Renault Trafic legújabb változatát, a Mitsubishi Express-szel az a legfőbb célja a Renault-Nissan-Mitsubishi konszernnek, hogy a korábban a franciaországi Sandouville-ben gyártott Opel/Vauxhall Vivaro modellek távozását követően felszabadult gyártókapacitást lekössék – a Vivarók többségét Lutonban gyártották.
Nem erőltették meg magukat formatervezők, épp csak a hűtőrácsot és a márkajelzést cserélték le, még a lökhárító alsó része se módosult. Ausztráliában és Új-Zélandon forgalmazzák az európai gyártású Renault Trafic-ot, az 1,6-os dízellel (115 vagy 140 LE) és a 2,0 literes dízellel (170 LE), ugyanezeket kapja majd a Mitsubishi-változat. Nincs tervben a típus bevezetése az európai piacon, ahol Renault Trafic, Nissan NV300 és Fiat Talento néven lehet megvásárolni a könnyű haszonjárművet. Az év vége felé várható az alaposan átdolgozott konstrukció megjelenése, a nagyobb méretű orral együtt lágyhibrid technológia is megjelenik majd a Traficban.