Kifejezetten az indiai piachoz alakították a Tivoli típusból fejlesztett Mahindra XUV300-as szabadidő-autót, azaz 4 méter alá csökkentették a karosszéria hosszát és ezzel párhuzamosan 1,2 literes turbómotort kapott a kis szabadidő-autó. Ennek nemrég jelent meg Indiában a közvetlen befecskendezéses változata, ez a G12-es kódjelű turbófeltöltéses egység jelenik most meg az európai piacon, ahol a Tivoli esetén váltja az eddigi G15-ös turbómotort (163 LE/280 Nm). A 129 lóerő és 230 Nm teljesítményű erőforrás szabványos fogyasztása a WLTP-szabvány szerint 6,8 l/100 km, a G15-ös motor 7,3-as szabványos átlagot tud. A spanyolországi információk alapján az új motorral 400 euróval megy lejjebb a Ssangyong Tivoli alapára.
Takarékosabb benzinmotort kap a Ssangyong Tivoli
2020. Április 12. 03:19