Pár hónap szünet után kezdik újra a Mahindra Bolero alvázas terepjáró sorozatgyártást, hiszen már tavaly leállították a típus sorozatgyártását, pedig csak mostantól kötelező az Euro 6-nak megfelelő BS-VI-os károsanyag-kibocsájtási norma. Megtartották az 1,5 literes, háromhengeres mHawk turbódízelt, de modernebb közös nyomócsöves befecskendezést és kipufogógáz-utánkezelést kapott, teljesítménye 71 lóerőről 76 lóerőre emelkedett, a maximális nyomaték 195 Nm-ről 210 Nm-re emelkedett. Maradt az ötfokozatú kézi kapcsolású váltó és a hátsókerékhajtás (összkerékhajtás felár ellenében sincs), motorleállító segíti a spórolást.
Formailag csak a kocsi elejét alakították át, leginkább az új gyalogosvédelmi előírásoknak való megfelelés miatt, az utastérben az első üléseket cserélték a testet jobban tartó darabokra, egyébként maradt a hátsó pad és a csomagtartó oldalfalából lehajtható pótülések, tehát hétszemélyes a belső. A vezetőlégzsák széria, de többet még felár ellenében sem adnak, a frissítéssel együtt alapfelszereléssé tették a légkondicionálót, a csúcsváltozatban kulcsnélküli bejutás és motorindítás is van. A Mahindra Bolero alapára 798 ezer rúpia (3,43 millió Ft), a csúcsmodellért 899 ezer rúpiát (3,86 millió Ft) kérnek.