A Polestar 1-es a Volvo S90-es kupéváltozata akkumulátoros-elektromos hajtással, a Polestar 2-es szabadidő-autó pedig Volvo 40.2 tanulmányként látta meg a napvilágot még 2016-ban. Azonban a Polestar nem elégszik ennyivel, saját arculaton dolgoznak a Geely formatervezői, és a Precet nevű tanulmány mutatja, hogy sportos irányba akarják elmozdítani a márkát.
A 3,1 méteres tengelytávolság egyrészt az arányoknak, másrészt az utasoknak is jót jelent, harmadrészt pedig sok helyet az akkumulátoroknak. Hűtőrács helyett érzékelőknek helyet adó SmartZone van a kocsi elején, ezen kívül a tetőn is láthatunk egy púpot, amiben a lézeres letapogató (lidar) kap helyet.
Az utastérben a Google fejlesztőivel közösen készített ember-gép interfész dolgozik, az érintőképernyő mellett több érzékelő is figyeli az utasokat, a műanyagok túlnyomó része beleértve a kárpitokat is újrahasznosított anyagból készül. A Precept műszaki részleteit nem árulta el a Polestar.