Az európai piacon csak öntöltő hibrid hajtással lesz elérhető a Honda Jazz következő generációja, a júniustól rendelhető újdonságnak pedig most elárulták a legfontosabb számait. Egy 1,5 literes i-VTEC benzinmotor és két villanymotor alkotja az első kerekeket hajtó e:HEV fantázianevű hibrid hajtást, amelynek 109 lóerő és 253 Nm a rendszerteljesítménye. Ez 9,4 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást és 175 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé, alapkivitelben 4,5 l/100 km a WLTP-átlag, míg a szabadidő-autós körítésű Crosstar esetén 4,8 l/100 km a fogyasztás.
Három üzemmódja van az e:HEV rendszernek, az EV Drive elektromos haladást jelent pár száz méteren/pár km-en keresztül, Hybrid Drive módban a benzinmotor generátort hajt, ahonnan a kerekeket hajtó villanymotor kapja közvetlenül az energiát és van az Engine Drive, amikor egy tengelykapcsolón keresztül közvetlenül hajt a benzinmotor – váltó nincs, egy áttétel van csak, amely a kézi kapcsolású váltó legfelső fokozatának felel meg.