A piaci bevezetéskor úgy döntött a Suzuki, hogy az indiai piac számára fejlesztett, 4 méternél rövidebb Vitara Brezza szabadidő-autót csak az 1,3 literes turbódízellel forgalmazza, azonban úgy ítélték meg, hogy már nem éri meg az Euro 6-nak megfelelő BS-VI normához igazítani ezt az erőforrást, úgyhogy a frissítésnél a 105 lóerős 1,5 literes szívó benzinesre váltottak, amihez az alapáron járó ötös kézi váltó mellett felár ellenében már négyfokozatú automatát is adnak. Előbbinél 5,9 l/100 km az átlag, utóbbinál pedig a lágy-hibrid rendszernek köszönhetően 5,4 l/100 km.
A hűtőrácsot, a lökhárítókat és a felniket cserélték le a karosszérián, legkönnyebben a kályhaezüst betétekről azonosítható az új modell, van néhány új karosszériaszín is. Az utastérben a bőrkormány, a 7 colos érintőképernyővel rendelkező SmartPlay Studio fejegység jelenti a változást – utóbbi extrafelszerelés. Hamarosan megkezdik a felfrissített Suzuki Vitara Brezza forgalmazását, az árakat még nem közölték.