Amíg a Tesla vagy a Nikola Motors teljesen saját fejlesztésű tüzelőanyagcellás áramforrású elektromos kamionokat fejleszt, a Hyzon Motors nevű cég más irányból közelíti meg a kérdést. Egy, a tüzelőanyagcellák terén 17 éves múlttal rendelkező szingapúri cég technológiáját veszik alapul, kínai járművekbe építve már több mint száz működő prototípussal több millió km-es tapasztalattal rendelkeznek az üzemeltetés kapcsán. Ezt a tüzelőanyagcellás-elektromos hajtást építik majd a saját fülkével rendelkező kamionjukba.
2020 novemberére ígérik annak forgalmazását 6×4-es hajtásképletű teherautóként, nyergesvontatóként 40-80 tonna közötti össztömeggel, 150-370 kW teljesítményű tüzelőanyagcellával. Az autóbuszoknál 12 méteres normál és 18 méteres csuklós példányokat kínálnak, de lényegében bármilyen meglévő konstrukcióba be tudják építeni a hajtásukat. A Hyzon a futómű mozgását elektromos energiává alakító rendszerrel is készül, a Kinetic Energy Suspension System fantázianevű rendszer extraként lesz választható a saját konstrukciókhoz.