A CES kiállításon mutatta meg azt a sportkocsi-tanulmányát a Honda, amelynek az lesz majd a feladata az önvezető autók korában, hogy kiszolgálja azokat az ügyfeleket, akik mindezek mellett a vezetés élményére vágynak. Az Augmented Driving nevű jármű karosszériája tető nélküli roadster, a belső tér hasonlóan minimalista, teljesen sík parketta-padlóval, a kormánykerék pedig úgy néz ki, mint egy átlátszó műanyag salátástál.
Ez egyébként az összes kezelőszerv, ami a vezetés élményét hivatott közvetíteni, tekeréssel az irányváltoztatást jelzi az ember, az előre-hátra mozgatással pedig a lassítás-gyorsítás befolyásolható; közvetett a beavatkozási lehetőség, hiszen minden tényleges mozgásról az elektronika dönt. Gyakorlatilag annyiról van szó, hogy a hatékony mozgás helyett a Honda Augmented Driving sofőrje szabadon beleszólhat abba, merre haladjanak, tehát a kedvenc és nem feltétlenül a legrövidebb/leggazdaságosabb útvonalon érje el a célt.