Hatalmas méretű beton terek, no meg a több kilométeres kifutópályák jutnak az ember eszébe, amikor a repülőterek kerülnek szóba, több autós műsorban is ilyen helyeken demonstrálják a szuperautók képességeit. A Lamborghini gyár a bolognai Guglielmo Marconi Repülőtérrel való együttműködését folytatja most azzal, hogy hatodik alkalommal biztosít felvezetőautót a légikikötőnek.
A Huracán AWD hátsó kerekeit egy 580 lóerős, 5,2 literes V10-es szívómotor hajtja, ami elképesztő tempót tud diktálni – épp csak nem szabad ezt kihasználni. Az érvényben lévő előírások értelmében a guruláskor legfeljebb 35 mérföld/óra, azaz 56 km/óra lehet a maximális sebesség, tehát hiába ül egy szuperautó volánja mögött a bolognai reptér „szerencsés” sofőrje, igazából még egyesből se kell felváltania ahhoz, hogy elvégezze a munkáját. Ráadásul az előtérügyeletet végző gépkocsinak még az az előjoga sincs meg, hogy a kilométernyi hosszúságú kifutópályára hajtson, oda a repülőgépeken kívül csak a tapadásmérő mehet…