Néha van olyan, hogy nem adja ki a dolog. A Death Machines of London nevű motorkerékpár-építő műhely még 2018-ban szerzett egy 1977-es évjáratú Honda Gold Wing GL 1000-est, amelyből aztán a kelleténél rövidebb idő alatt építettek egyedi gépet a Bike Shed Show kiállításra. Ez alatt azt kell érteni, hogy az alkotók nem voltak elégedettek az eredménnyel, úgyhogy szétszedték azt, majd nekiálltak egy tényleg különleges gép építésének.
A legnagyobb fejfájást az jelentette, hogy a nagy méretű és kézzel formált alumínium lemezeket – amelyek természetüknél fogva nem szimmetrikusak – kellett összehozni a CAD programmal tervezett és 3D-nyomtatással illetve gépi esztergálással megalkotott precíz alkatrészekkel közös nevezőre hozni. A szamurájok hagyományos páncélzatát akarták megidézni a különleges karosszériával, az első villaszárak burkolatával a katanát jelképezik.
Csak 3D nyomtatással lehetett elkészíteni a bonyolult hűtőrácsot, az ülést pedig nagy sűrűségű hab-tömbből esztergálták. A LED-es világításnál olyan speciális lencséket és fóliát alkalmaznak, amely meghatározott területre vetíti a fényt és homogénné teszi a fényt, ezt használják a sárkányt mintázó, a tankon lévő km-óra háttérvilágításánál is.
A nyak átalakításával 10 cm-rel megnövelték a tengelytávolságot és 7°-kal csökkentették a villaszöget, ami a nagy sebességű stabilitást segíti, az egyedi hátsó lengőkarhoz Öhlins lengéscsillapítókat használnak. Az első féknél BMW a főfékhenger, a kerekeknél Brembo nyergek dolgoznak, a hátsó fékben Brembo a főfékhenger, egyébként maradt a gyári Honda rendszer. Újraküllőzték a felniket, elöl 120/80/18, hátul 150/60/18 Avon gumikat használnak.
A több mint negyven éves, 1000 köbcentis négyhengeres boxert szétszedték, de csak beállításra volt szüksége, a karburátorokat felújították. Teljesen új az elektromos rendszer, a gyújtás ráadásához a DMOL Kenzo-hoz adott jeladót kell az ülés közepéhez érinteni, majd a jobb oldali markolatnál alul elhelyezett indítógombbal lehet életre kelteni a gépet.