A Toyota GR Sport részlege vette kezelésbe a Daihatsu Copen roadsterét, és gyakorlatilag mindenhez hozzányúltak – egyedül a cserélhető karosszériaelemekhez nem; ki érti ezt? Új merevítők beépítésével javítják a karosszéria csavarodási tulajdonságait, illetve ezekre a korábbinál keményebb, és így a karosszériának nagyobb stresszt okozó futóműhangolás miatt is szükség van.
A 0,66 literes turbómotorhoz nem nyúlnak, hiszen annak teljesítményét a törvényi előírások korlátozzák 64 lóerőre, azonban sperrdifit építenek a kézi kapcsolású váltóba, a kormányzást is közvetlenebbé tették az elektromos rásegítés átprogramozásával. Az új első lökhárító csökkenti a légellenállást azzal, hogy a szélső légbeömlő a kerékjáraton keresztül vezeti el az autó előtt feltorlódó levegőt. Fekete az utastér színe, Recaro kagylóülések várják az utasokat, a nyolc karosszériaszínhez kontrasztos tető is kérhető – akár rózsaszín is.