A GM hagyományosan kínál motorokat hot rodok számára, és mostantól kezdve már villanymotor is van a kínálatukban. A SEMA kiállításon debütáló E-10 elnevezésű autó rögtön két darab eCrate elnevezésű villanymotort használ, ezek egy hagyományos (4L75-E) automatikus váltóba hajtanak be, a rendszerteljesítmény 450 lóerő, amely a hátsó kerekeket hajtja. Becsült gyorsulási adatok is vannak, a 96 km/órás tempót 5 másodperc alatt éri el az akkumulátoros-elektromos pickup, a negyedmérföldet a magas 13 másodperces tartományban futja.
Mivel az ilyen hot rod pickupokat nem szállításra használják, így nem jelent nagy érvágást, hogy a raktérben helyezték el az akkumulátorokat. Egészen pontosan a Bolt villanyautó (Opel Ampera-e) két darab 60 kWh kapacitású telepét rejti a platófedél, onnan érkezik a kettős töltő- és teljesítményelektronika is. A Chevrolet mérnökei még annyival egészítették ki az akkumulátoros-elektromos hajtást, hogy a hangszórókból érkező hang V8-as benzineseké: az LS7-es (7,0 liter, 500 LE) blokk utcai vagy versenyváltozatának dübörgését is ki lehet választani aláfestésként.