A Ferrari márkakupájában indulnak a 488 Challenge versenyautók, amelyeket nem kell jövőre se kidobni, sőt, az olasz márka az Evo készlet piacra dobásával megtalálta a módját annak, hogy még több pénzt gomboljon le az ügyfeleiről. Persze ők is nyernek az üzleten, nagyobb versenytempót, jobb visszajelzést és nagyobb vezetési élményt kapnak.
Új Pirelli abroncsokat kap az autó, megnövelik a leszorító-erőt (az alulkormányzottság csökkentése érdekében elöl jobban, mint hátul), újraprogramozták az elektronikus vezérlésű differenciálzárat és a keresztben menést támogató funkciót. A formatervezők segítségével hosszabb és keskenyebb orrot, új légbeömlőket készítettek, az oldalsó tükrök alá is került egy-egy kis szárny, megnövelték a hátsó szárny méretét. Újdonság a Ferrari márkánál, hogy immár egymástól függetlenül állítható (gombnyomásra) az első-hátsó légterelő. A nagyobb féktárcsákkal sikerült a kopást csökkenteni. A gyorsaságot növeli az új, az FXX-K Evo-ból és 488 GTE-ből ismert kormány, amely úgy teszi lehetővé a rendszerek vezérlését, hogy a sofőrnek nem kell levennie róla a kezét.