Úgy tűnik nagy tervei vannak a Toyotának a tüzelőanyagcellás autójával, hiszen radikálisan átalakítják a típust a második generációra. Most nagyjából a Prius felépítését követi a modell, elsőkerékhajtással és vagy megszoksz vagy megszöksz megjelenéssel bír, a jövőre érkező új autó azonban már hátsókerékhajtású sportszedán lesz.
Minderről a Tokiói Autószalonon bemutatkozó tanulmány alapján tudunk egész jó képet alkotni, a lendületes vonalvezetést a Supra-stílusú hátsóval kombinálták a formatervezők. A TNGA-építőkészlet jóvoltából sikerült úgy elhelyezni az áramtermelő egységet, hogy a második sorban három ülőhelyet kialakítani, a technikáról amúgy annyit mondanak, hogy a megnövekedett hidrogén-tároló kapacitás miatt harmadával, 650 km-re tudták növelni a hatótávolságot. A fejlesztők célja egyébként az volt, hogy maga a termék váltson ki birtoklási vágyat az ügyfélből, ne az a tény, hogy tüzelőanyagcellás energiaforrású villanyautóról van szó.