Az alternatív hajtású Cupra Formentor szabadidő-kupé alternatívája lesz a Cupra Tavascan szabadidő-kupé, előbbi plug-in hibrid hajtást és MQB építőkészletet kap, utóbbi akkumulátoros-elektromos hajtást az MEB jóvoltából.
Izzadhattak a formatervezők, hogyan adjanak karakteres formát az elektromos autónak, végül a rémisztő hűtőrács mellett döntöttek, ahol a padlóhoz lecsúszott összekötőre helyezik el a márkajelzést, a LED-es lámpákat összekötő résben pedig a márkanév olvasható. Nagyok az acél- és kicsik az ablakfelületek, jellegzetes a karosszéria teljes szélességét elfoglaló hátsó lámpa a háromszög alakú középső betéttel.
Az MEB technika maximumát kapja a Cupra Tavascan tanulmány, ami 306 lóerős rendszerteljesítményt jelent (6,5 másodperces 0-100 km/óra sprintet ígérnek), a 77 kWh kapacitású akkumulátorral pedig 450 km a hatótávolság. A padlóba épített akkumulátor miatt alacsonyan van a tömegközéppont, így a szabadidő-s felépítést megcáfolóan sportos vezetési élményt ígérnek.