A legnagyobb újdonság nem az Audi RS6 bemutatkozása, hanem az, hogy hosszú kihagyást követően a típus visszatér az észak-amerikai piacra, ahol a SUV-k térnyerése miatt pár éve törölték a kombikat az Audi kínálatból. A megjelenésben nincs újdonság, erősen kiszélesített kerékjáratok, hatalmas légbeömlők jellemzik a karosszériát, új elem a hátsó kipufogókat hangsúlyozó betét.
A lágy-hibrid rendszerrel ellátott 4,0 literes V8-as biturbó teljesítménye 600 lóerő, maximális nyomatéka 800 Nm, ami 3,6 másodperces 0-100 km/óra sprintre elég, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. Dynamic csomag rendelésekor ez 280 km/órára módosul, míg a Dynamic Plus csomag megvásárlásával már 305 km/óra az elérhető maximum. A nyolcfokozatú automatikus váltó rajtautomatikával könnyíti a sofőr dolgát, a quattro összkerékhajtás kerekenként képes szabályozni a nyomatékot célzott fékbeavatkozással, hátul quattro sport differenciálművet használnak.
Alapfelszerelés a több üzemmódot kínáló légrugózás, de felár ellenében kérhető az RS sport felfüggesztés elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal, amelynél a lengéscsillapítók hidraulikavezetékkel vannak összekötve egymással – a rendszer csökkenti a karosszéria oldaldőlését gyors fordulókban. Az Audi RS6 Avant közönségpremierje a Frankfurti Autószalonon lesz, forgalmazása nem sokkal ezt követően indul.