Jelentős változást hoz a 2020-as modellév a Dodge Charger életében, a Hellcat modellnél (717 lóerős kompresszoros V8-as) alapfelszerelés, a Scat Packnél (6,4 literes szívómotor 492 lóerővel) feláras extra lesz a Widebody csomag, amely áttervezett felfüggesztés rejt és jelentősen jobb menetdinamikai tulajdonságokat kínál. Az FCA saját, 3,4 km hosszúságú tesztpályáján a Hellcat 2,1, a Scat Pack 1,3 másodperccel gyorsabb a „keskeny” modellnél.
A szélesebb nyomtáv mellett merevebb első rugókat, Bilstein lengéscsillapítókat, vastagabb első-hátsó stabilizátorokat is kap a Widebody kivitel, a 11 col széles felnikre körben 305 mm széles abroncsokat szerelnek. A Scat Packnél nem cserélik vastagabbra az első stabilizátort. Új elem még a hatdugattyús Brembo féknyereg az első kerekeknél.
Miközben kanyarban lényegesen gyorsabb lett a Challenger Hellcat és Scat Pack, az egyenes vonalú teljesítményük nem romlott, ami 10,96 másodperces negyedmérföldes időt jelent a kompresszoros változatnál (0-96 km/óra 3,6 másodperc), míg a szívómotoros 12,4 másodperc alatt teljesíti ezt a távot (0-96 km/óra 4,3 másodperc).
Az elektronika támogatja a gumifüstöltést (Line Lock), a rajtautomatika pedig képes felismerni, ha netán pattogni kezdene a hátsó kerék, és ez ellen megfelelő módon (teljesítmény csökkentése) képes hatni, a hűtőrendszer pedig a motor leállítása után is keringteti a hűtőfolyadékot addig, amíg annak hőmérséklete nem normalizálódik.