A hetvenes években Bob Wallace, a Lamborghini tesztpilótája a Jarama és az Urraco alapján is épített egy-egy raliautót, tehát valójában csak hagyománytiszteletről van szó azzal, hogy az aktuális Huracán Evo sportkocsi alapján elkészítették az emelt hasmagasságú, szélesített nyomtávú Sterrato modellváltozatot.
Nem nyúltak a Győrben gyártott, 5,2 literes, 640 lóerős V10-es szívómotorhoz, megtartották az összkerékhajtást, összkerék-kormányzást és elektronikus lengéscsillapítást vezérlő rendszert, épp csak a hangoláson változtattak azzal, hogy immár nem csak jól tapadó aszfalthoz, de laza talajhoz is képes alkalmazkodni az elektronika – a határok kiismerésében az Urus segített a mérnököknek. Arról nem is beszélve, hogy úgy irányítja a dolgokat az elektronika, hogy szívesen megy keresztben a Sterrato…
47 mm-rel növelték meg a hasmagasságot, a kerékjárat-szélesítések alatt elöl és hátul egyaránt 30 mm-rel szélesítették ki a nyomtávot, a 20 colos felnikre ballonos gumikat szereltek. A felfüggesztés lágyítása nélkül, a lágyabb gumi-oldalfalakkal javítanak a rugózási komforton a rossz minőségű talajon. Alsó védőlemezeket is szereltek a karosszéria alá, a hátsó egyben a ditffúzor szerepét is eljátssza, LED kiegészítő fényszórókat is kapott a kupé. Titánium bukókeret, négypontos övek, karbon kagylóülések teszik teljessé a Huracán Sterrato off-road csomagját.