Alapfelszerelésként kapja a feketére fényezett tetőt és motorházfedelet az Opel Grandland X és egyben a márka csúcsmodellje, a 300 lóerős rendszerteljesítményű, hálózatról tölthető hibrid hajtással szerelt Hybrid4 változat. A belső égésű motor az 1,6 literes, 200 lóerős benzines, ezen kívül még egy 109 lóerős villanymotor hajtja az első kerekeket, a hátsókat egy darab 109 lóerős villanymotor mozgatja, a rendszerteljesítmény 300 lóerő; Tesla-módszerrel számolva (a motorok névleges teljesítményét összeadva) 418 lóerős az autó.
A villanymotorokat egy 13,2 kWh kapacitású, a hátsó ülés alá épített akkumulátor táplálja, ami 50 km-es WLTP elektromos hatótávolságot biztosít, a töltési idő 7,4 kW-os falitöltővel 1 óra 50 perc, a konnektoros töltési időt nem közölték. Alapáron 3,3 kW-os, extraként 6,6 kW-os fedélzeti töltő kérhető, az elektromos kábelt a baloldali benzinbetöltő-nyílással átellenben, a jobb hátsó sárvédőn lehet csatlakoztatni. Átlagos felhasználással számolva a haladás 80%-át képes elektromos módban megtenni a Hybrid4, amelynek az elektromos mellett még hibrid, összkerékhajtás és sport üzemmódja is van.
A PSA Csoport által kínált Free2Move nevű mobilitási szolgáltatás is ott van a Navi 5.0 IntelliLink készülékben, ez Európában 85 ezer töltőponthoz biztosít hozzáférést és az útvonal tervezésénél az elektromos töltőpontokat is figyelembe veszi, és az Opel Connect nevű szolgáltatás is ott van a Grandland X Hybrid4 fedélzetén. A fokozott energiavisszatermeléssel akár 10%-kal is növelhető az elektromos hatótávolság, illetve egypedálos vezetésre is lehetőség van, azaz egészen megállásig lassul az autó, ha a sofőr lelép a menetpedálról.
Nem csökken sem az utas- sem a csomagtér mérete a belső égésű változatokhoz képest, a klímakompresszor és az elektromos fűtés is a 300V-os körről működik, ami javítja ezek hatásfokát. Nemsokára már rendelhető lesz az Opel Grandland X Hybrid4, az első példányok 2020 elején jutnak el a vásárlókhoz.