Tavaly egy, a 70. születésnapi ünnepségsorozatra időzített előzetessel kezdték meg az új Porsche 911 Speedster bemutatóját, majd a Párizsi Autószalonon egy, a szériához nagyon közeli változatot állítottak ki, a New Yorki Autószalon alkalmából pedig végleges formájában ismerhetjük meg a Porsche a 911 Speedstert. Az előzmények ismeretében nagy meglepetés nincs, a forgalmazás május 7-én indul.
A technikáját a GT3-as modelltől örökli a Speedster, a 4,0 literes szívó boxermotorja 510 lóerős, maximális nyomatéka 469 Nm, a leszabályozási fordulat 9000/perc. Csak és kizárólag hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval készítik ezt a különleges modellt, a 0-100 km/óra sprintet 3,8 másodperc alatt tudja le a hátsókerékhajtású modell, a csúcssebessége 309 km/óra.
Az első sárvédők, a csomag- és motortérfedél karbonból készül, alapáras a karbon-kerámia fékrendszer, a tömegcsökkentő intézkedések közé tartozik, hogy a légkondicionáló feláras, igaz, az ülésszellőztetés felár nélküli extra – a saját tömeg 1465 kg. A Porsche 911 Speedster vásárlója egyébként egy különleges, a Porsche Design által tervezett karórát is mellékelnek, az első példányokat 2019 végén vehetik át vásárlóik.
A legkülönlegesebb extrafelszerelés a Heritage Design Pack lesz, amelyben egyedi színösszeállítást, retró grafikát adnak, az ülések mögötti burkolatra arany betűkkel írják a Speedster nevet, az üléseket konyakszínű bőr burkolja. Ehhez a modellhez egyedi órát adnak, a Flyback-Chronograph karbon óralapot kap, a hátlap megjelenését a központi kerékanyás felnik ihlették.