A Genfi Autószalonon leplezte le a Volkswagen a T6.1-es Multivan személyautó változatát, a müncheni Bauma építőipari-gép szakkiállításon pedig a Transporter kisteherautó felfrissített változatát mutatták meg. Itt is megújult a külső és a belső megjelenés is, kevesebb a króm és a fényezett felület az orron, a műszerfalon felár ellenében ott az MIB3-as fejegység, 230V-os konnektor került a vezetőüléshez és zárható rekesz az utasülés alá. Utóbbi tárolóhely hozzáférhető a zárt raktér irányából is, a fülke feletti rekesz is kap egy fedelet.
Gazdagabb alapfelszereltség jár a haszonjárműhöz, széria az elektromos ablakemelő, a központi zár, az elektromosan állítható és fűthető külső tükrök, a H7-es fényszórók, a LED-es belső világítás és a bluetooth kapcsolatot biztosító rádió. Hidraulikus helyett elektromos a kormányszervo, ebből következően gyarapodott a vezetőtámogató rendszerek sora és tudása, ezek persze felárasak, széria az emelkedőn indulást segítő funkció, az oldalszél-segéd. A 2,0 literes dízelmotor négy teljesítménnyel (90, 110, 150 és biturbóként 199 LE) választható, alternatívaként akkumulátoros-elektromos hajtást kínálnak, a 112 lóerős villanymotorhoz skálázható akkumulátort párosítanak, a legnagyobb kapacitás 77,6 kWh, ami több mint 400 km-es NEDC-hatótávolságot biztosít.