Hirdetés – A Hankook új abroncsa a hamisíthatatlan vezetési élmény és a közlekedésbiztonság tökéletes ötvözete.

A Hankook folyamatos kutatás-fejlesztési tevékenységének köszönhetően az autótulajdonosok a Ventus S1 evo 3 esetében az innovatív anyagok és összetevők új generációjával ismerkedhetnek meg. A Hankook új ultra-nagyteljesítményű abroncsát a vállalat mérnökei úgy tervezték, hogy az abroncs menetjellemzői nedves és száraz úton is optimálisak legyenek, maximális vezetési élmény mellett.

Az egyik legrangosabb abroncsszakmai teszten, az összes kritériumban „jó” és „legjobb” helyezéseket elérő Ventus S1 evo 3-at az Auto Bild szerkesztői „rendkívül kiegyensúlyozott, nagy teljesítményű abroncsként” jellemezték, amely „száraz útfelületen tökéletes és hibátlan kormányzási jellemzőkkel bír, és a legjobb tulajdonságokkal nedves úton való fékezéskor is.Vagyis, a Hankook hitvallásával összhangban, a hamisíthatatlan vezetési élmény és a közlekedésbiztonság tökéletes laboratóriumi ötvözetét helyezhetjük személyautónk tengelyeire.

 

A prémium minőségről és a Ventus S1 evo 3-ban rejlő lehetőségekről az is sokat elmond, hogy többek között a Porsche, az Audi, a BMW és a Mercedes-Benz is a Hankook legújabb abroncsa mellett döntött nagy teljesítményű modelljei gyári szereléseként.

Mi a titok?

A Ventus S1 evo 3 futókeverékében a Hankook mérnökei természetes, például tűlevelűekből kinyert gyanták és egyéb növényi olajok alkalmazásával érték el, hogy ne csak az abroncs tapadási szintje emelkedjen, hanem egy jóval szélesebb hőmérsékleti tartományban is megtartható legyen a magas fokú tapadás és menetbiztonság.

A futókeverék egy nagyon erős tapadású szilika-géles keveréket tartalmaz, ami egy speciális, a polimerek és a kitöltőanyagok lényegesen jobb elosztódását biztosító keverési technológia alkalmazásával készül. Ennek eredményeként jelentősen javul az abroncs nedves úton nyújtott fékteljesítménye, és még a gördülési ellenállása is csökken: az elődjéhez képest a Ventus S1 evo 3 gördülési ellenállása az abroncs oldalfalában alkalmazott újfajta gumikeverék miatt 2,5 százalékponttal kisebb. A Ventus S1 evo 3 a kisebb gördülési ellenállásból is fakadó csekélyebb hőfejlődésnek köszönhetően egyúttal jobb menetstabilitást és hosszabb élettartamot is nyújt.

Az új, 0 fokos aramid-hibrid öv az eddig alkalmazott nylon-alapú övszövetekhez viszonyítva akár 60%-kal jobban csökkenti a tapadási felület centrifugális erő által okozott, nem kívánatos deformációját magas és nagyon magas (300 km/h és afölötti) sebességnél. Az övszövet emellett a kanyarban fellépő oldalirányú erők 5%-os növeléséhez is hozzájárul, de a középső mintázati bordán elhelyezett, úgynevezett „Hyper-Slant” elemek is segítenek az oldalirányú vezetőerők növelésében. Segítségükkel, például váratlan kikerülő manőverek során megnő az abroncsok nagy mértékű terhelés alatti tapadási felülete. Az aszimmetrikus mintázat különösen széles kialakítású külső bordáinak mintaelemeit a kiegészítő összekötőhidak még tovább erősítik a pontosabb és stabilabb kanyarvételért.

Az úgynevezett „Interlocking Groove” áramlástani szempontból optimalizált kialakítása továbbá hatékonyan csökkenti a vízenfutás (aquaplaning) esélyét és jelentősen növeli a nedves tapadást is – és mindezt anélkül, hogy a száraz útfelületen nyújtott menetteljesítmény és vezetési élmény rovására menne. A sasszeműek még azt is észrevehetik, hogy a markáns külső mintaárok a jellegzetes kígyózó vonallal az első Hankook Ventus S1 evo abroncsmodell megjelenése előtt tiszteleg. A múlt előtti tisztelgés azonban jövőbe mutató innovációba van csomagolva: a Hankook Ventus S1 evo 3 mintázata jelenleg a márka zászlóshajójának számít.

A Ventus S1 evo 3 széles választékban, 17 és 22 coll közötti méretekben érhető el.

További információt itt találhat>>