A versenyautókkal szerzett tapasztalatok alapján hangolta át a TRD műhely a Toyota RAV4-es felfüggesztését, az Off-Road csomag az USA-ban Adventure névre hallgató felszereltségre épül. Újak a rugók és lengéscsillapítók, rossz úton jobb kényelmet és karosszéria-kontrollt biztosítanak, a 22 centis hasmagasság nem változik.
A fekete színű, 18 colos alufelnikre Falken Wildpeak A/T abroncsokat szerelnek, amelyek a TRD mérnökök kérésének megfelelően megerősített oldalfalat, jól tapadó mintázatot kaptak, és téli abroncs-minősítéssel is rendelkeznek. Az utastérben könnyen takarítható SofTex műbőr kárpitot használnak, a padlószőnyegek is könnyen takaríthatóak. A hajtáslánchoz nem nyúlnak a Toyota RAV4 TRD Off-Road esetén, tehát az USA-ban alapmotornak számító 2,5 literes, 203 lóerős benzinmotor és nyolcfokozatú automatikus váltó hajtja az autót.