Annyiból jól jön az autógyártóknak a szabadidő-autók divatja, hogy az általánosan elterjedt villanyautó-építési megoldás, a padló alá épített akkumulátort legalább kényelmesen el tudják helyezni. Hogy ez egyébként mekkora problémát jelent, arra remek példa a Nissan IMs tanulmánya, amely egy magas építésű sportszedán lett.
Lendületes vonalvezetés, hatalmas 22 colos felnik jellemzik a karosszériát, azonban a kerekek közé épített akkumulátor miatt meg kellett emelni a magasságot. Érdekes még az utastér elrendezése is, a két hagyományos első ülés mögötti padnál a két szélső hely a „pótülés”, ezek összehúzódnak, amikor a középső ülés előtérbe kerül – a magánrepülőgéphez szokott utas otthon érzi majd magát a Nissan IMs második sorában. Az már más kérdés, hogy akinek van pár tízmillió eurója egy magánrepülőgépre, az nem feltétlenül Nissannal közlekedik…
Elöl és hátul is egy-egy villanymotor hajt, a rendszerteljesítmény 490 lóerő, a rendszernyomaték 800 Nm. A 115 kWh kapacitású akkumulátor 611 km-es elméleti hatótávolságot biztosít. A karosszéria hossza 4845 mm, szélessége 1900 mm, magassága 1500 mm, a tengelytávolság 2900 mm, mind a négy keréknél légrugók dolgoznak.