Kínában a forgalmazás megkezdése előtt be kell nyújtani az új – akár csak módosított – autó fényképeit az Ipari és Kereskedelmi Minisztériumhoz, így ismerhetjük meg pár héttel a Genfi Autószalonra időzített bemutató előtt a felfrissített megjelenésű Škoda Superbet. Fel se tűnik, de valójában teljesen új az orr megjelenése, az autót szélesebbnek láttató alsó, fekete légbeömlő-betét elvonja a figyelmet arról, hogy összeér a fényszóró és a hűtőrács, és ebből következően a fényezett részen is új felületek és alig látható élek jelennek meg.
Hátul krómcsík köti össze az új formájú lámpákat, a kipufogócsöveket fekete betétbe rejtik, amelyhez csatlakoznak a korábban külön elhelyezett macskaszemek is. Kínában ezenkívül hatalmas betűkkel felírják a márkanevet a csomagtérajtóra. Az utastérről még nincs fénykép, de a digitális műszeregység már elérhető, úgyhogy jobb híján a középkonzol kijelzőjének méretét növelik – felár ellenében. A technikában említést érdemlő változás a hálózatról tölthető hibrid hajtás megjelenése jelenti, a zöld rendszámos Škoda Superb azonban csak az év vége felé kerül kereskedelmi forgalomba.