2016 őszén, hat évnyi küszködés után számolták fel a Bertone céget, az eszközöket az Akka Technologies nevű vállalkozás vásárolta fel. Ide kerültek a névhasználathoz kapcsolódó jogok is, amelyeket most licencelnek a Flymove nevű, mobilitási megoldásokkal foglalkozó olasz társaságnak.
Ez a cég épp villanyautó-gyártó akar lenni, és úgy ítélte meg, hogy jobb esélye van a piac meghódítására, ha ismert márkanéven teszi mindezt. Egészen pontosan Dianché lesz a márkanév, de az autók kivétel nélkül Dianché by Bertone jelöléssel kerülnek forgalomba. A rend kedvéért egy harmadik, leginkább Olaszországban ismert nevet is felhasználnak a piacra lépéshez, hiszen a Dianché by Bertone autókat a Coggiola cég gyártja majd…
Elsőként egy városi autóval jelentkeznek 2020-ban, a megcélzott 18 ezer eurós, azaz 5,8 millió Ft-os vételárban egy háromszemélyes, 48 lóerős villanymotorral mozgatott autót kap az ügyfél. A vételárban nincs benne a 30 kWh kapacitású, nagyjából 200 km-es hatótávolságot lehetővé tevő akkumulátor, ugyanis a használat megkönnyítése érdekében a Flymove úgy tervezi, 2025-re Olaszország útjainak 94%-át lefedi akkumulátor-cserélő állomásokkal, de Kínát és az Egyesült Államokat is hasonló módszerrel akarja meghódítani.
Amíg a városi autóval pénzt akarnak keresni, tisztában vannak azzal is, hogy valamivel fel kell hívniuk magukra a figyelmet, ezért rögtön két villanymotor szuperautót is piacra dob a Dianché by Bertone, ráadásul ezeket már 2019-ben elkezdik árusítani – egyenként 9-9 autóról beszélünk, szóval nem valószínű, hogy sokáig tart ezek értékesítése.
A hagyományosabb megjelenésű GT One két darab, egyenként 204 lóerős villanymotort kap, az akkumulátora 100 kWh kapacitású. Ennek 300 km/órás csúcssebességet és 2,6 másodpercig tartó 0-100 km/óra sprintet ígérnek. A GT Cube nevével ellentétben nem szögletes, hanem kifejezetten lendületes megjelenést kap, különös ismertetőjele a félig – függőleges az osztás – burkolt hátsó kerék, amely egyben a hatalmas hátsó spoiler tartója is.
Ennél is két villanymotor hajt, azonban is egyenként 408 lóerő a teljesítmény, a 816 lóerős rendszerteljesítmény az olaszok számításai szerint 22 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tesz lehetővé, a csúcssebesség ebben az esetben is 300 km/óra. Kérdés, hogy a nagyratörő tervekkel rendelkező Flymove képes lesz-e meghódítani az olasz piacot, illetve a lendület elég lesz-e a világpiacra való kilépésre.