A különleges benzinmotoros gépeivel nevet szerzett Confederate Motorcycles 2018-ban nevezte át magát Curtiss Motorcycles-nek, ezzel is jelezni akarták az amerikaiak, hogy elektromos hajtásra váltanak – persze csak miután az összes Warhawk-ot értékesítik. A görög mitológiát vették alapul a névadáshoz, a Zeus két stílusban (bobber vagy café racer), a Hera egyfajta, klasszikus megjelenéssel választható – mondjon bármit a gyártó, az összes gép futurisztikusan néz ki.
Egyelőre a Zeusra vesznek fel megrendeléseket, az alapár egyedi kérések teljesítése nélkül 60 000 dollár. Az akkumulátor ott helyezkedik el a vázon belül, ahol egyébként a benzinmotor szokott, a hátsó kereket hajtó villanymotor az ülés alatt található, ezzel kapcsolatban 190 LE és 195 Nm hangzott el teljesítményadatként, ennél fontosabb lehet azonban, hogy egy feltöltéssel 450 km-es hatótávolságot ígérnek.
Szíj juttatja el az erőt a 245/45-ös hátsó abroncsra, amelyet egy alumíniumtömbből esztergált tömör felnire szerelnek. A vázat is alumíniumból készítik, a borítóelemek karbonból készülnek. Elöl négydugattyús Beringer 4D féknyergeket használnak, hátul egydugattyús Beringer Aerotec nyerget. A saját tömeg 215 kg, és 724 mm az ülésmagasság.
A Hera még nem rendelhető, ennél az jelenti a klasszikus megjelenést, hogy V8-as blokkot formál az akkumulátor burkolata, amivel a márka névadója, Glenn Curtiss által 1906-ban készített V8-as gépet idézik. Ezt az elektromos motorkerékpárt 2020-ban dobja piacra a Curtiss Motorcycles.