Magabiztosan megnyeri majd az autóbelsőben elhelyezett monitorok méretének harcát a Byton nevű startup, amely még az idén bemutatja az M-Byte nevű elektromos szabadidő-autójának sorozatgyártású változatát. A műszerfalat a Las Vegasi CES kiállításon mutatják meg, és az annyiból hű marad a tanulmányhoz, hogy megtartja a szinte teljes szélességben végigfutó óriásmonitort (folyamatosan automatikusan szabályozza a fényerejét), és a kormánykerék közepére helyezett táblagépet, erről az érintőképernyőről lehet majd vezérelni az autó rendszereit.
Első körben Kínában fogják árulni az M-Byte nevű szabadidő-autót, a 272 lóerős, 400 km-es hatótávolságú hátsókerékhajtású alapmodell 2020-ban jelenik meg az Egyesült Államokban, ahol 45 000 dolláros alapáron kínálják majd. Az összkerekes változat ára még nem ismert, a 475 lóerős rendszerteljesítményű M-Bytenak 520 km-es hatótávolságot ígér a Byton.