Nem is az új M8-ast, hanem rögtön annak még fokozottabb változatát, az M8 Competitiont fényképezték le mindenféle álcázás nélkül, a fotók pedig eljutottak a GermanCarForum oldalra.
Túlságosan nagy meglepetést nem látunk a képeken, hacsak az új, sötét matt-kék fényezést és a karbon fokozott használatát nem számítjuk, illetve azt, hogy „csak” 20 colosak a felnik (175/35 R20-as Michelin Pilot Sport S abroncsokat használnak), az arany féknyergek karbon-kerámia fékrendszerre utalnak. A karosszéria díszei, a műszerfal elemei is látható karbonból készülnek, a tetőlemez is műanyag.
Azt már korábban elárulta az M GmbH vezetője, Frank van Meel, hogy a márka csúcsmodelljeként az M8 Competition erősebb lesz az M5 Competition-nél, tehát 650 lóerőre számíthatunk, ami a könnyebb kupé karosszériában 3,3 másodperces becsült 0-100 km/óra sprintre lesz elég. Bővebbet majd a hivatalos leleplezés idején tudunk meg a BMW M8 Competition-ről, amire legalább a Genfi Autószalonig kell várnunk jelen állás szerint.