A Leading Ideal nevű kínai startup a jelenlegi technológiával megvalósítható legjobb elektromos szabadidő-autót akarta megcsinálni, az elképzeléseiket pedig a most bemutatott One nevű típusban valósították meg. Az alvázas felépítésű karosszéria meglehetősen egyszerű dobozformát kapott, hossza 5020, szélessége 1960, magassága 1760 mm, a tengelytávolság 2935 mm.
Alapesetben hétszemélyes a belső tér, extraként a második sorba két elektromosan állítható, karfás fotel is kérhető. A műszerfalon rögtön négy monitort is elhelyeztek, a vezető és az utas előtt egy-egy 12,3 colos képátlójú, középen egy 16,2 colos képátlójú helyezkedik el, a középkonzolt pedig egy 10,1 colos képernyő jelenti; a kormány mögötti kivételével mindegyik érintésérzékeny. A szórakoztatóelektronikai rendszer saját fejlesztésű, kettős processzorral dolgozó számítógép, a Qualcomm Snapdragon 820A az Android Auto rendszert futtatja, a Texas Instruments J6-os pedig a saját Linux operációs rendszerért felel.
A létraalvázban a hossztartók között helyezték el a 40,6 kWh kapacitású akkumulátort, ami önmagában mintegy 180 km-es hatótávolságot biztosít, de van egy 1,2 literes turbómotor is áramfejlesztőnek, ami NEDC mérés szerint 700 km-es, óvatos vezetéssel pedig akár 1000 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. Villámtöltéssel is lehet táplálni az akkumulátort, ami 240V-os hálózatról fali töltődobozzal 6 óra alatt tölthető fel.
A kerekeket két darab, 326 lóerő rendszerteljesítményű, 530 Nm rendszernyomatékú villanymotor hajtja, a 0-100 km/h sprintidő 6,5 másodpercet vesz igénybe. 2-es szintű önvezető képességgel rendelkezik a LI One, de már dolgoznak a 4-es szintű változaton. A LI One különlegessége, hogy nincsenek felszereltségek, az összes autó minden lehetséges kényelmi és biztonsági extrát megkap, csak a szín- és üléskonfiguráció kiválasztása marad a vásárlóknak.