A megszokottól eltérően radikálisan átalakította a félidei modellfrissítés során az L200-as megjelenését a Mitsubishi, az eddigi kerek formák helyett az egyenesek dominálnak, a márka X-arca miatt pedig a motorháztető is magasabb lett egy kicsivel. A bi-LED fényszórók a felső csíkban rejtőznek, a nagy méretű lámpák a halogén ködfényszórók. Az utastérben csak finomítottak a kapcsolókon, a könyöklő már puha tapintású műanyagot kap.
Nem sokat változnak a motorok, az Európában nem választható alapmotor a 2,5 literes turbódízel 107 LE/200 Nm-rel, míg a 2,4 literes, változó szelepvezérléses turbódízel immár 179 LE teljesítménnyel és 430 Nm nyomatékkal folytatja. Új a feláras automatikus váltó, amely immár hatfokozatú és a korábbi ötfokozatúnál jobb gyorsítóképességet és finomabb kapcsolásokat kínál. Ahogy eddig, ezentúl is kétféle összkerékhajtás létezik, a drágábbhoz már lejtmeneti fékvezérlést is adnak. Nagyobb átmérőjűek az első féktárcsák, a hátsó lengéscsillapítók több olajat tartalmaznak, ami jobb rugózási kényelmet eredményez.
Sok új vezetőtámogató rendszer is elérhető lesz a Mitsubishi L200-ashoz, holttérfigyelő, vészfék-segéd, a hátsó keresztirányú forgalomfigyelő automatikus fékezéssel rendelkezik. Immár nem csak tolató, de parkolóradar is van (négy érzékelő elöl), a csúcsmodellben körkamera is segíti a manőverezést. Gyártóhelyén, Thaiföldön november 17-én indul a felfrissített megjelenésű és tudású Mitsubishi L200-as forgalmazása, az exportpiacokra 2019 első negyedévében érkezik meg a modell. A testvérmodell Fiat Fullback megújulásáról még nincs hír.