Az utcai autónál a felfüggesztést hangolták át a 2019-es modellévre, illetve a finomabb működés érdekében újraprogramozták a hajtásláncot, a Honda NSX versenyautó változatánál ennél mélyebbre ható változtatásokat hajtottak végre a mérnökök.
Teljesen új az aerodinamikai csomag, nagy sebességnél csökkent a légellenállás és több levegő jut a hűtőkre. Újak a 3,5 literes V6-os motor turbófeltöltői, ami a jobb gázreakció mellett alacsonyabb fogyasztást is eredményez, utóbbi a hosszú távú versenyeken jelent előnyt. Új a blokkolásgátló rendszer és az utastér elektronikája. Mindezek alacsonyabb fenntartási költségeket eredményeznek. Ahogy eddig is, ezentúl is az utcai autóval közös soron készül a Honda NSX GT3 Evo karosszériája és motorja, a végsó összeszerelést a JAS Motorsport végzi.