Carlos Tavares kíméletlen költségmegtakarítással elérte, hogy a tervezettnél hamarabb sikerült nyereségessé tenni az immár Opel és Vauxhall márkákat is magáénak tudó PSA Csoportot. Miközben a konszern vezetője arról beszél, hogy nyitottak új üzleti partnerek felé, a Peugeot márka vezetője, Jean-Philippe Imparato ennél sokkal kézzelfoghatóbb eredményre törekszik: szeretné sorozatgyártásban látni az e-Legende tanulmányt.
If we get to 500,000 we might really have to consider it… #PeugeotELegend @Autonews_frhttps://t.co/hNOzPlZn7w
— Jean-Philippe Imparato (@JPImparato) October 2, 2018
Egyelőre még semmi nincs eldöntve, de indítottak egy internetes petíciót, amellyel kapcsolatban a félmillió támogatót jelölte meg olyan számnak, amely elérésekor komolyan megfontolják a dolgot. Annyiból lett reális egyébként a villanymotoros kupé megépítése, hogy a változó vásárlói preferenciák miatt kételkedik a dízelek jövőjében a konszern, a fejlesztőmérnököket átcsoportosítják az újenergiás hajtások fejlesztésére. Megfelelően rugalmas elektromos építőkészlet mellett viszonylag elfogadható költségszinten lehetne megvalósítani a retrós megjelenésű kupét, amely imázsépítő modellként kaphat szerepet az átállásban. Egyelőre azonban még messze a márka vezetője által kitűzött cél, a cikkünk írásakor még a 30 ezret se érte el a támogatók száma.