A hetvenes évek legendás Porsche versenyautója a 935-ös, amelynek harmadik változata, a szabályzat által megengedett aerodinamikai módosításokat végsőkig kihasználó 935/78-as volt a legemlékezetesebb, hiszen a szabályzat kiskapuját kihasználva levágták róla a karosszéria felesleges részeit; ennek adták a Moby Dick becenevet.
Ez adta az ihletet az új 935-öshöz, amelyet az idei, születésnapi évében megtartott Rennsport Reunion rendezvényen leplezett le a Porsche. Nem csak egyedi átépítésről van szó, 77 példányt épít majd a Porsche, és biztosak lehetünk benne, hogy mindet értékesíteni fogják annak ellenére is, hogy se nem utcai-, se nem versenyautóról van szó. Az idő közben már megszüntetett Group 5-ös kategória versenyautója volt a minta, nem követtek egyetlen, ma érvényben lévő FIA-szabályrendszert sem.
Ahogy régen, úgy ma is a 911-es volt a kiindulási alap. A GT2-es karosszériáját cserélik le karbonból sütött darabra, a LED fényszórók a 919 Hybrid LMP1-esről, a külső tükrök a 911 RSR-ről származnak. A 2019-es 911 GTT3 R versenyautó megskalpolt karbon volánját és annak digitális műszeregységét veszik át, a sofőr Recaro kagylóülésben foglalhat helyet és hatpontos öv szorítja – az anyósülés felár nélküli extra. A laminált fa váltókar a 909 Bergspyder és 917 versenyautóknak állít emléket.
Az utcai specifikációban meghagyott, de verseny-elektronikával szerelt 3,8 literes biturbó boxer teljesítménye 700 lóerő, a váltó hétfokozatú, duplakuplungos egység, amelybe versenyautókból származó önzáró differenciált szerelnek. A felfüggesztések a 911 versenyautóból származnak, a fékek acéltárcsásak, a blokkolásgátló és menetstabilizáló kikapcsolható; a saját tömeg 1380 kg. Az adók nélkül 701 948 euróba (227 millió Ft) kerülő autónál az anyósülés mellett még a Martini-fényezésért lehet felárat fizetni.