Dr. Wendelin Wiedeking, a Porsche AG elnök vezérigazgatója a Párizsi Autószalonon elmondta, hogy az adózás előtti eredmény, ami meghaladta az 1 milliárd eurót a folyamatos növekedésnek, a költségek erős kézben tartásának és a hatékonyság folyamatos növelésének köszönhető. Részletes eredményeket ennek ellenére 2004 novemberében közöl majd a cég a Felügyelő Bizottság jóváhagyása után.
Előzetes adatok alapján a Porsche csoport forgalma 13,9 %-kal 6,35 milliárd euróra, az értékesítés 15 %-kal 76.827 darabra nőtt. E növekedés elsősorban a Cayenne modellnek köszönhető: a 2003/04-es üzleti évben a Porsche csaknem megduplázta a Cayenne forgalmát 39.913 kiszállított autóval (20.603). A Porsche sportautók forgalma azonban csökkent, ami annak tudható be, hogy több modell is elérte életciklusának utolsó szakaszát: a 36.692 értékesített sportautó 20,6 %-os csökkenést jelent az előző évi 46.200 darabszámhoz képest.
A 911 modellcsaládból 23.704 gépkocsit értékesített a Porsche, ami 14,7 %-kal kevesebb az előző évhez képest, a Boxster modellekből pedig 29,5 %-kal kevesebb, összesen 12,988 darab került az ügyfelekhez. A Carrera GT modellből forgalmazásának első évében 222 modell talált gazdára. A 2003/04-es üzleti évben a Porsche 81.531 autót gyártott, ami 11,3 %-os növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.
A 911 modellcsaládból 9,9 %-kal kevesebb, összesen 26.650 darab került le gyártószalagról, míg a Boxster modellekből 28,3 %-kal készült kevesebb: összesen 13,462 darab. Finnországban 8.862 Porschét szereltek össze (előző év: 18.031), Lipcsében 41.149 Cayenne és 270 Carrera GT gördült le a gyártószalagról.
A folytatódó bizonytalan gazdasági helyzet ellenére a Porsche AG optimista kilátásokkal tekint a 2004/05-ös üzleti évre. A megújult 911 modell iránt élénk a kereslet, az új Porsche Boxster modell a Párizsi Autószalonon debütál. 2004 decemberében a Cayenne Turbo változata 500 lóerős erőforrással is elérhető lesz, emellett újdonság a panoráma üvegtető rendszer is, mely a Cayenne összes modelljéhez rendelhető.